Måndag

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-11 Klockan: 22:56:00

Underbar måndag & ledig måndag :) Efter en hel veckas jobb plus att man har jobbat helgen så är man rätt slut på Måndagarna och det var ju passande att jag var ledig denna måndag. Skulle jobbat men fixade en annan som jobbade istället så jag slapp pga handleden & trötthet då jag skulle jobba 11 dagar irad. Josse kom och drack kaffe med mig o så gick vi en liten prommenad för att sedan fixa i ordning mig för då kom min älskade jessi hit! Hon duschade och fixade sig och sedan drack vi kaffe o satt uten i solen o snackade o tog en cigg till kaffet. Sen givk vi ut en sväng för att gå te camilla o hämta lite saker. Sjukt varmt ute var det ifall. Efter prommenaden gick vi hem till mig å jessi fick en cider ( jag har lagt ner ) Alkohol ett tag framöver och det går jätte bra. 6 veckor utan en droppe <3 Kan inget annat än att säga att jag mår svin bra och är stolt över mig själv. Allt är mycket mera positivt o enklare utan alkohol. Sedan gjorde jag en liten migg å var uppe sent eftersom att jag trodde jag skulle börja 15 men visade sig ju att jag skulle blrja 09:30 , så istället för att fortsätta mysa till en film fick jag stänga av och tvinga mig själv till att sova. Natti natti!!! puss puss på denna jätte fina dag!!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: