<3

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-07 Klockan: 22:01:08



Alarmet ringde 04:00 på morgonen & då var jag inte så där jätte sugen på att gå upp men ibland har man inga val här i livet så gick upp direkt & fixade mig en kopp kaffe & sedan fixade jag iordning mig. God tid på mig och stressade som vanligt & slutade ju med som alla andra dagar att jag fick vänta på bussen i 15 minuter haha. Gick bra på jobbet men redan efter någon timma började jag bli sjukt seg igen. Bara att jobba på , har ju skadat handleden men så det var tråkigt att jobba när det gör ont. Efter jobbet åkte jag hem och sen kom josse på kaffe och pratade en massa skit. Du är bäst gumman! Älskar dig , Sov två timmar gick upp och drack kaffe sen till tandläkaren. Kostade bara 3200 kr inte allt för roligt men så är livet inte direkt en dans på röda rosor. Har nyss tagit ett bad & handlat godis. Blir en cigarett och sedan mysa ner mig i sängen till en bra film. För imorgon är det jobb igen som gäller 12-19 underbart. Ser fram emot helgen bara en massa jobb. 3 av 11 arbetsdagar avklarade innan man får ledigt. Och då kommer Niklas :D !!! Nej nu ska jag inte babbla på mera. Take care. puss puss

Livet är som att dansa tango
två steg fram och ett tillbaka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: