Film & mys

Direktlänk / ღ / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-04-04 Klockan: 21:22:48

Nu ska jag sätta på en film & Njuta av sista lediga kvällen på länge! Sen blir det att jobba 11 dagar i rad så då har jag inte tillfälle till att vara uppe sent och kan ju inte direkt sova länge på morgonen. Bara att ge gärnet och kämpa på! Så blir att Tagga till 100 % Och sedan efter 11 dagar kommer Niklas hit igen så då har man någonting att se fram emot <3 & gud vad jag kommer att uppskatta den lediga helgen, Blir bara att ta det lugnt och vila ut till nästa arbets vecka. Nej nu ska jag försöka hoppa i sängs o sätta på en film & mysa med alice för imorgon blir det som sagt jobb igen. Puss o god natt!


Postat av: Emelie

vad skönt för dig :) men nu ser jag att du taggar inför jobb igen ;)

2011-04-04 @ 23:17:07
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: