Fredag!!

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-08 Klockan: 22:37:00

Gjorde inte så mycket förutom att jag jobbade 12-19. Timmarna gick snabbt & efter jobbet skulle det bli film kväll med jessi o några men det dykte upp förhinder vilket inte gjorde så mycket då jag var sjukt trött efter jobbet. Åkte hem o myste med alice & bara kollade på tv & film. La mig  i sängen rätt skapligt ifall tror jag haha, För på lördagen var det ju bara att gå upp tidigt och palla iväg till jobbet! ;) Så denna dag var rätt lugn plus att det är nu 5 veckor sedan jag drack och det är helt underbart. Så mycket roligare utan alkohol och man uppskattar dom lediga dagarna istället o är ute i solen o myser och går prommenader och bara är. Finns inget negativt med detta så det är ju bara att fortsätta. En liten anledning oxå är ju att niklas kommer varanan helg & då blir det inget dricka bara en massa mys o roliga saker, o den andra helgen jobbar jag så då har jag inte heller lust eller tid eller ork till att dricka .. aja slut babblat om denna dag! puss puss!!



Alice myser i solen <3 Min finaste Älskling!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: