Fredag :)

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-15 Klockan: 11:01:00
F r e d a g - Ja Niklas ställde klockan på 08:00 ( Fråga mig inte varför ) Eller jo han ville dra sig en timma. Han var pigg som jag vet inte vad och satte på musik som fick mig att gå upp och dricka kaffe. Sjukt skönt att ha några timmar hemma innan man drar vidare till jobbet. Hann till och med göra köttfärssås innan jag drog. Jobbade 14-20 & timmarna sprang ifårn en :D , Var mycket folk och hade hur mycket som helst att göra vilket gör jobbet mycket roligare. Efter jobbet var jag rätt trött så blev hem till mig och kolla film med niklas och det blev Dagis snuten tror jag den hette? Men den var riktigt bra och så fort filmen var slut så slöt vi våra ögon blå och somnade sjuk fort igen. Så denna dag / kväll gjorde jag inte någonting speciellt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: