Fredag!

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-01 Klockan: 22:47:00

Fick en lång sovmorgon då jag somnade klockan 22:00 och gick upp 10:00 på morgonen! Min bästa kom på kaffe & sedan körde hon mig till jobbet, det betyde sjukt mycket. Jobbade 12-21 istället för 7-15 både bra & dåligt byte av pass. Fick ju ifall sov morgon och hade endå inget bestämt någonting på fredag kvällen. Efter jobbet var jag trött och irriterad så drog till josse på en kvälls kaffe och pratade , underbart! Sedan var klockan mycket så tänkte åka hem o kolla film och mysa med Alice, Men vilken överraskning. Jag skickade ett sms till Niklas att han skulle ringa innan han gick och la sig, Han ringde när jag stod vid bussen påväg hem & frågade vad jag gjorde, Ehm på väg hem har fikat med josse vad gör du själv? Jag är utanför dig sa han då & gud vilken överraskning så himla glad jag blev då. Så när jag kom hem började vi och laga en god mat det blev kycklingfile och kantarellsås och klyftpotatis :) Maten var klar runt 23 tiden så när vi hade ätit upp det så blev det att kolla på heartbreak hotel & var mysig i huvudet till tusen! Myste lite i sängen ;) & sedan blev det en ciggarett och sen somnade vi som en prins & prinsessa underbart att ha dig vid min sida baby.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: