Lördag & söndag !

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-09 Klockan: 22:42:00

 

Lördagen började med att gå upp vid 7 tiden för att dricka en snabb kopp kaffe och sedan fixa i ordning sig för att springa till bussen & åka mot jobbet. Hade en blandad dag så denna dag gick jätte fort förutom att vid tre började jag få mycket ont i handleden igen och svimfärdig pga att jag inte ätit nått i helgen, Har varit stressad och ingen ork till det o har inte känt någon hunger då äter man ju inte lixom. Om man känner sig mätt alltså då äter man ju inte det är ju solklart. aja skit samma. Söndagen hade jag ingen ork i kroppen alls somnade sen o  skulle upp tidigt. Handleden värkte så kunde inte jobba på charken så ringde o sa att jag inte kunnde komma så jobbade 11-16 i kassan istället. Denna dag gick med sabbt o fick besök utav moster och hennes man som har varit och hälsat på mamma i helgen, Så snackade lite med dom innan dom skulle dra vidare hem till stockholm. Josse kom och hämta mig på vid 4 och körde hem mig. Guld värt så det blev två koppar kaffe & sen kom thomas och lilla syster förbi med hur mycket fina kläder som helst. Helt underbart. Nu har jag istället så mycket kläder att det blir ennu svårare att välja. Men det är så himla kul med nya kläder. Var mycket fina klänningar linnen tjocktröjer och vadliga tröjer. Älskar min familj och är så tacksam för att ni alltid ställer upp och alltid finns där. Ett stort stöd o alltid en hjälpande hand. Gäller mina fina vänner med, ni är underbara Älskar er o ni ver vilka ni är!! Puss på denna dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: