Lördag!

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-02 Klockan: 22:55:00
Vaknade runt 9 tiden pga att Niklas skulle till simhallen en sväng & sedan skulle han på kalas. Jag gick upp och drack kaffe & fick sällskap utav Josse :) Snackade en massa skit & sedan städade jag och fixad iordning mig lite. Satte mig vid datorn och skrev med jossan <3 Hon & henke bjöd över mig och niklas på middag och spel kväll <3 Så jag stack iväg till ikea & maxi med henne och tittade lite, Hittade en massa saker som jag inte skulle titta på så det slutade med att vi glömde det viktigaste vi skulle göra, haha men det var en riktigt trevlig resa med mycket mycket prat! Kom hem och la mig på soffan i 30 minuter sen ringde jossan upp mig så vi fixade maten, blev klyftpotatis och fläskfile riktigt gott. På kvällen blev det spel & det var riktigt roligt, först tveckade jag med lite peppning ifrån alla så var jag på. Det var jag & niklas mot jossan och henke. Oj oj oj eeehh haha vilket team vi var! Vi hade lätt vunnit om inte jossan o henke fick alla tjuvar :@ , men som sagt revans nästa gång! Tack alla för en super mysig lördag. Niklas och jag satte på en film men båda somnade efter en stund. Sovit som en prinsessa inatt med och haft min lille prins brevid mig då sover man gött.

Så hette spelet vi spelade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: