Onsdag !!

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-13 Klockan: 16:35:27
Fick lång sovmorgon ifall. Vaknade vid 12 & var pigg som en fisk i vattnet haha. Ringder erika som tydligen hade varit vaken ett tag och väntade på att jag skulle vakna. Gulle henne. Så hon fixade iordning sig och tog bussen till mig. Drack en massa kaffe och snackade en hel del. Har saknat denna ängel sjukt mycket. Eftersom att det var ett tag sedan vi träffades så hade vi ju massa att prata om. Så det var sjukt trevligt. Förljde henne till ekholmen för att hon skulle köpa biljett men då kunde man inte göra det så fick springa bort till macken och kaffan ringde o tjata på att hon skulle skynda sig haha för han kom ju inte in annars. Aja på tal om annat så har jag nyss fixat iordning mig och väntar på att klockan ska gå lite snabbare så att jag kan dra till mamma o äta mat. Ska bli trevligt o träffa familjen och äta någon god mat. Så nu börjar jag bli lite hungrig ifall hehe! Annars idag blir det lugnt. SKa hem och sova efter det för i morgon blir det att jobba tidigt. Ska ifs bara jobba 06-10 & sedan blir det att kolla upp handleden. Sen på eftermidagen kommer Niklas hem :D , Så då blir det mys o tv antar jag. Sen är det bara fredag kvar & sedan ledig helg. Kan faktiskt inte bli så mycket bättre. Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe! Puss o hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: