så där mysigt :)

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-06 Klockan: 19:32:46

Dagarna bara springer iväg och denna vecka har gått sjukt fort. Har ju börjat jobba igen efter mina tre lediga dagar som gått svin sakta. Hade nästan glömt att man blev så här trött av att jobba men det är bara att tagga på för ska ju jobba 11 dagar i rad sen är jag ju ledig igen och då kommer världens bästa till mig. Då har jag nått att se fram emot. Redan torsdag i morgon, känns som det är tisdag typ men det är ju possitivt att dagarna går snabbt. Ursch för dom som inte jobbar vad tråkigt , jag får panik om jag är ledig tre dagar, hade jag inte haft mitt jobb hade jag gått under. Är så jävla glad och tacksam över att jag hade det jobb jag har. Skulle inte vilja byta!

Igår kom josse till mig och tog morgon kaffet och snackade massa skit :) var super mysigt. Sen var det ju dax att jobba för min del 15-21 i fiskdisken och det är super roligt ;D , Sen åkte jag hem kollade lite på solsidag och somnade rätt snabbt, men hade den sjukaste jävla mardrömmen  inatt svin äckligt att vakna upp o så funderar man hmm är det sant eller var det bara en dröm? Vilket fall jag skulle till turkiet men hamnade i Afganestan, Skulle på bio haha, och där fanns en stor sal med typ 100000 tiusen människor och så satt man på rad och andra gick och sköt och dom tog typ vad tredje sen fick man fri kort en runda så man inte kunde bli skjuten och gud jag vet inte vad rikigt snurrit haha.

Idag har jag jobbat 7-15 men Vrickade till handleden i går på jobbet så det gjorde jävligt ont så fick gå lite tidigare hem vilket betydde jätte mycket. När jag hoppade på bussen hem så ringde Jessi och frågade vad jag gjorde så jag hoppade av bussen istan och vandrade hem till henne på två koppar kaffe och en massa snack. Sen så fick jag hennes löshår så vi satt i det ;D svin snyggt jag blev jätte nöjd. Tusen tack gumman! Älskar dig. Nu blir det ifall en cigarett och försöka få in alice som har varit ute sen i morse. sen blir det sängen och tv. Puss så länge! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: