Söndag

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-03 Klockan: 16:38:49

Städ & Tvättdag - idag gick jag och Niklas upp klockan 12, Underbart med sovmorgon det gillas till tusen. Haft en helt underbar morgon, Druckit kaffe innan niklas åkte och sen kom Josefin hit och drack mera kaffe och hjälpte mig lite med ena förådet ;D Hittade en massa skit som jag inte kan ha så perfekt att det passade henne. Annars har det inte hänt mycket idag, Brukar ogilla söndagar ifall när man haft ledig helg vilket brukar innebära jobb på måndag, men icke sa nicke är ledig måndag så denna dag känns helt underbar. Har stor städat & tvättat upp massa med kläder och säng kläder så blir att bädda rent innan jag lägger mig. Vad har jag mera gjort idag? Hmm Jag har bara suttit vid datorn annars & diskat och plockan en jävla massa helt underbar att få saker gjort så slipper man det iveckan :D , I morgon kommer min saknade Jessi hit och dricker kaffe och myser <3 Vi ska fixa lite med lägenheten oxå, Blir att sätta upp några tavlor och sen slänga det man inte behöver :D , Sen blir det nog film kanske o en massa prat. Nu ska jag faktiskt ut & ta en ciggarett och dricka upp kaffet sen kanske jag ska försöka äta någonting ? Så här kan jag ju inte ha det fan fan. Inte ätit någonting en o klockan är lixom snart 17. Igår blev det ju oxå bara mat en gång o det var klockan 18 lixom. Nu får det bli skärpning här. Vet bara inte vad jag ska äta har ingen ork att laga mat känner jag. Aja istället för att sitta här så kan jag faktiskt ta tag i det istället. Ha en super bra söndag, Ikväll blir det massa massa mys! Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: