Tisdag!

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-12 Klockan: 23:20:30
Ja som sagt igår kväll så var jag helt hundra på att jag skulle jobba 15-21 . så la mig svin sent sen klockan 00:!2 så skulle jag ta en sista cigg och då fick jag bara för mig att jag måste kontrolera så att det stämmer för jag hade en känlsa av att nått inte var rätt. Så jag kollade och då stod det såklart att jag skulle jobba 09:30-20 :( Inte sådär jävla roligt då klockan nästan var halv ett så där försvan min sovmorgon. Iställer för att gå upp 13 så fick jag gå upp klockan 08, fast det var ju klantigt utav mig att inte ha mera koll. Åkte till jobbet och timmarna gick snabbt. Var i girllen och fisken idag och det var svin roligt. Fick lära mig en massa nya saker och sedan körde jag två timmar på köttet. Men aj aj aj vad ont jag haft i min handled hela passet. Var ju en vecka sen jag gjorde illa den så trodde det skulle bli bättre men ack det blir värre ocg värre, Så blir att vara hemma i morgon kan inte jobba med en sabbad handled det säger ju sig själv att det inte är bra hehe. Så på torsdag blir det jobba 06-10 o sen träffa en på feelgood och försöka lösa min handled på nått sätt. Sen på eftermiddagen kommer Min baby hem :D ,Ska bli underbart så då har man sällskap här hemma torsdag till söndag ifall. Saknat dig massa. Så i helgen är jag ledig vilket uppskattas till tusen! Helt underbart o vad jag bara ska ta hand om mig själv o mysa på kvällarna o sitta ute i solen på dagarna o ta någon prommenad. Är jävligt trött nu men kan endå inte sova? hmm Aja får sätta på en film i väntan på att bli trött. Imorgon blir det att leka med Världens saknade erika! Så sov så gott. Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: