Torsdag!

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-14 Klockan: 20:56:00

T o r s d a g - som sagt så skrev jag ett kort inlägg om min torsdag men skrev det under dagen. Förutom att jag tvättade och så hände det inte så jätte mycket. Niklas kom runt 18 tiden & då blev det att beställa pizza & kolla på lite tv innan vi la oss i sängen för att kolla på Heartbreak Hotel men tror inte att vi såg halva filmen ens fören vi somnade. Underbart att ha dig här igen :) , Sov som en liten prinsessa och underbart med det bästa sällskapet man kan ha. Vaknade till några gånger av att jag låg konstigt haha, och tog ett tag innan jag somnade för niklas snarkade haha, Men sov som sagt riktigt bra den natten :D , pusss o kram!! Ta hand om er...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: