Torsdag!

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-14 Klockan: 15:31:08
Oj så trött jag var när jag vaknade ville lixom inte gå upp! Men hade inga val. Fast bussen åkte ifrån mig så kom lite sent :( Men det är inget man kan göra åt det händer även den bästa. Jobbade några timmar på morgonen och sedan gick jag till Lena ( felgood ) & kollade min handled. Aj aj aj vad ont det gjorde när hon vred o tryckte på olika pungter. Fick med mig en 2 Kg hantel som jag ska göra övningar med varje dag och sedan skulle jag köpa en handleds skydd med någon magnet skena som skulle hjälpa till inte vet jag , ska köpa en ifall och hålla tummarna på att det inte gör lika ont för denna värk är svin jobbig. Åkte hem efter jobbet och tvättar just nu och stor städat. Tagit ett varmt bad och nu blir det bara sitta i soffan och slappa. Niklas ringde nyss och han är på väg hit :) Mys mys saknat min baby. Nae nu ska jag dra mig. Puss så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: