Underbar dag <3

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-16 Klockan: 21:05:00
L ö r d a g - lååååååååång sovmorgon. Gick upp klockan 12 underbart att sova ut lite. Josse kom hit på kaffe och snackade lite skit. Sedan tog vi en låång prommenad in till stan. Hon drog hem till sig och jag gick vidare hem till kaffan och erika. Drack några koppar kaffe och snackade en massa skit. Super mysigt hade vi. Sen lagade Erika mat till kaffan & mig & det var jätte gott Jammie. Åkte hem till mig så ringde jossan o ville grilla så vi åkte till johannelund för att hämta upp niklas som hade varit där, Drog vidare till maxi och handlade lite god mat. Tände grillen runt 19 tiden så maten var klar runt 20. Var det godaste jag ätit på mycket länge. Niklas hade köpt efterrätt ( vanilj pannacota med blåbär & jordgubbar ) Super gott. Sen när jossan och henke gick hem muppade jag och niklas i soffan , haha sjukt roligt hade vi. Tjatade om vilken film vi skulle se & det slutade med att niklas fick välja, men vad händer? han somnade så sött i soffan och sov där hela natten så det fick bli den filmen jag ville se tillslut endå :D hihi sen somnade jag sött <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: