Natti natti

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-30 Klockan: 21:23:48

Då var det snart dax för mig att flytta mig från soffan till sängen, Har nyss kommit hem ifrån mamma har varit där och fikat & ätit tacos & druckit kaffe. Var hos Jessi innan & drack två koppar med och snackade lite skit. Lilla syster var hos mamma oxå jätte mysigt att umgås alla tre det var länge sedan. Fick massa nya kläder av både mamma & julia så nu har jag massa nya fina kläder, & så igår fick jag en hel del utav jessi. Ni är underbara <3 Eftersom att jag hjälpte jessi med sin lägenhet så ska vi ta min på Måndag! Då blire röja o röja och sätta upp tavlor och massa annat små plock and me like! Nej vad fan nu ska det här feta fettot ut och ta sig en röök sen sälla jessi ringer ! Men hon ligger i tvätt korgen just nu så skulle hon ta en sväng i torktumlaren med. Aja puss på henne! Ps - Imorgon blir det att fika med min fina älskade josse :) Ds-!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: