Tisdag

Direktlänk / / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-30 Klockan: 01:04:32

Idag har varit en kanon bra dag förutom att jag inte vaknade utav alarmet så blev en timma sen till jobbet men det jämnade ut sig för jag stannade kvar en timma längre. Så dagen började inte bra o när man försover sig så halckar man efter hela dagen tycker jag, Men när klockan slog 13 var det dax att åka hem och då blev det lägga mig på sängen o vila en timma hade jag tänkt, men gick inte så bra för Jessi ringe o sa att hon slutade snart så jag fixade mig och åkte in till stan så kom hon och hämtade mig.

Först åkte vi till hennes jobb för att lämna bilen o sedan blev det en prommenad ner till priso för att handla kaffe filter en läsk o chips för att sedan gå hem till henne å fika. Hade mycket att prata om o fick för oss att fixa hennes soffa & rensa hennes vind & styrde med alla hennes kläder, Tack gumman för dom fina sakerna jag fick super gulligt & det blev jag jätte glad för.

Timmarna bara sprang iväg å helt plöttsligt börja klockan närmare sig elva och då var det dax att dra sig hemmåt. Har fixat lite med sakerna jag fick och nu blir det att bara ha det bra o mysigt i sängen till solsidan :) I morgon ska jag sova så länge jag bara kan, helt underbart för det var en vecka sedan jag var ledig o fick sovmorgon.

Längtar tills freda för då kommer min fina baby hit o stannar tills måndag hoppas jag! Ska bli underbar att få ha dig hör, du ger mig styrka glädje och tryggheten. Du är bäst o helt underbar. Trivs i din närhet för då mår jag bra.
Vill bara tacka Jessi för en underbar kväll med mycket skratt o fintter o mys. Ses imorgon ! Love yahh. Ta hand om er för nu somnar jag nästan vilken secund som helst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: