Torsdag

Direktlänk / ღ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-31 Klockan: 21:24:47


Klockan ringde idag 04:20 & det var nog första morgonen på flera månader som jag gick upp direkt och drack kaffe och fixade iordning mig innan det var dax att dra till jobbet. Sovit jätte bra den natten förutom att jag vaknade 2 till 3 gånger men somnade om på max en minut och det var underbart att veta att man får sova ca 2 timmar till. Det bästa som finns tycker jag är att vakna och sedan somna om me like underbart. Jobbade 6-16 idag och klockan tickade på väldigt snabbt, blev en riktigt ordentlig frukost på jobbet & sedan en hamburgare till lunch på donken tillsammans med veronica. Blev hämtad idag på jobbet av världens bästa och det betydde jätte mycket för jag var trött och ville bara hem o ta det lugnt. Drack lite kaffe & snackade lite skit tills jag helt plöttsligt kom på att jag har tvätt tid så plockade ihop lite små saker som skulle tvättas & under tiden fixade jag med dom nya kläderna jag fått och alla är super fina kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska ha på mig av allt haha. Så har fått mycket gjort idag förutom att jag tänkte jag skulle fixat matlåda men det har jag inte gjort fast det är inget som är dirket döds viktigt igentligen & kom nyss in med tvätten så nu tänkte jag förflytta mig från soffan till sängen istället & kolla på någon bra film, & den bästa av allt med morgon dagen är att jag får sov morgon :D , Jag bara älskart för det var några veckor sedan jag fick det på jobbet. Skulle ha jobbat 7-15 men dom hade akut behov utav personal i fisken på kvällen o jag var den sista utvägen så klart man är snäll och ställer upp, Som den person jag är så gör jag det alldeles för ofta men det har man igen o man förlorarar inget på det utan tvärt om. Nej nu ska jag sluta skriva känner jag :) Blir en cigg och sen massa med mys i sängen med varldens finaste A. & ihelgen blir det bara en massa mys för då kommer Niklas :D , Puss på er och sov så gott. Ta hand om er mina fina vänner!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: